19 November - Reisverslag uit Maclean, Australië van Anneke Geld - WaarBenJij.nu 19 November - Reisverslag uit Maclean, Australië van Anneke Geld - WaarBenJij.nu

19 November

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

19 November 2012 | Australië, Maclean

Vanmorgen een strakblauwe hemel, lekker temperatuurtje, wat sta je dan heerlijk op! Het park in Coffs Harbour vonden we tot nu toe het mooiste.
Na het ontbijt in het zonnetje, om half negen op weg gegaan. Prachtige weg, veel groen, bomen, paarden, frisse weilanden, echt lente!!! Het lijkt mooier te worden naarmate we naar het noorden trekken. In Yamba aangekomen en ingecheckt in een klein park, helaas zonder eigen WC en douche, maar wel midden in het centrum en op loopafstand naar de zee. Dan nemen we de rest maar voor lief.
Onze buren, een ouder echtpaar,stelden zich voor, wat grappig, Brian and Magda, lieve mensen.
Wat een mooie dag!! Het dorpje in geweest, een heel lang pad afgelopen, soort van pier. Veel wind, zand en zeewaterspetters, maar man, wat mooi!! 4 dolfijnen gespot!! Opnieuw vrienden gemaakt met twee rasechte aussies. Lang met ze gepraat, wat zijn ze toch toegankelijk en vriendelijk.
Gezwommen in het kampzwembad en bij de Camper gezeten met een goed glas wijn. Meer heb je toch niet nodig?
Wel wat geklooi met internet, maar uiteindelijk lukte het.
Tja, veel bijzonders is er niet te vertellen, een heerlijk relaxte dag, dat is al bijzonder.

• 19 November 2012 - 10:07

Ruud:

Klinkt geweldig! Wij vertrekken hier morgenmiddag en zijn dan in Coolangata om een uur of 5. See you on Wednesday!

• 19 November 2012 - 16:00

Carla :

Mooie foto,s zo zitten wij ook een beetje Australie.