26-9 - Reisverslag uit Guelph, Canada van Anneke Geld - WaarBenJij.nu 26-9 - Reisverslag uit Guelph, Canada van Anneke Geld - WaarBenJij.nu

26-9

Door: DeoenAnneke2

Blijf op de hoogte en volg Anneke

27 September 2011 | Canada, Guelph

Gisteren heb ik geen verslag geschreven omdat er niets bijzonders te melden was.
's Morgens namen A&B ons mee naar de kerk waar Tim en Darlene komen, daarna geluncht bij de Swiss Chalet. (alweer? ja, alweer)
Aart en Betty lunchen iedere zondag in de Swiss Chalet. Geen straf voor ons, goed eten.
's Middags zijn Deo en ik naar het park gegaan, in de zon gezeten, maar we konden onze ogen niet openhouden. Dus zijn we teruggegaan en hebben we bijna twee uur geslapen!!!!
's Avonds hebben we naar de film "Anatevka" gekeken. Ik geloof dat we die film meer dan 30 jaar geleden voor het laatst gezien hebben. Ik was vergeten wat een leuke en ontroerende film het is. Lang ook; 3 uur.

Vandaag, 26-9 zijn we 's morgens afgezet bij een groot overdekt winkelcentrum "Stone Road Mall" en hebben we naar hartelust geshopt :) en koffie gedronken bij Star Bucks.
A&B haalden ons daar om 13.00 uur weer op en we hadden lunch bij de Pizza Hut.
Toen zijn we een stuk wezen rijden door "the Country", gestopt bij het plaatsje (gat) Belfountain -> foto gemaakt van een cottage: Gingerbreadcottage, alleen de naam vond ik al leuk! En ook nog even geshopt, geld moet rollen nietwaar?
Verder langs mooie wegen gereden, we zien al veel verschil van kleur aan de bomen vergeleken met toen we drie weken geleden hier aankwamen. (tjonge, het lijkt veel langer geleden)
Gestopt bij de Dairy Queen voor een ijsje.....nou ja, ijsje....we namen een small size......we kregen het niet op.
In Guelph aangekomen zijn we naar de Walmart gegaan (gigantische winkel, niet alleen voor etenswaren, maar je kunt er werkelijk alles kopen) waar we twee kleine koffertjes hebben gekocht, van die irritante koffertjes die mensen altijd als handbagage meenemen in het vliegtuig zodat jij geen plaats meer hebt in het bagagevak. Nu hebben wij er ook twee, want we krijgen de boel anders niet mee haha.
Vanavond naar de film "The King's Speech gekeken".
Morgen de laatste dag........
Overmorgen pakken.

  • 29 September 2011 - 20:13

    Marly:

    Nou lekker zeg heb je ook zo'n K.koffertje, als ik dan op reis ga met je kan ik mijn bagage niet kwijt.
    maar je kan ze natuurlijk ook weer op marktplaats verkopen!
    Wat zullen jullie moeten afkicken zeg, in Nederland weer kleinere hoeveelheden, als jullie sterkere brillengalzen nemen dan lijkt het nog wat

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Guelph

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 September 2011

27-9

27 September 2011

26-9

24 September 2011

24-9

24 September 2011

23-9

23 September 2011

22-9
Anneke

Actief sinds 09 Sept. 2011
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 27982

Voorgaande reizen:

04 Maart 2017 - 05 April 2017

Nieuw-Zeeland met Ruud en heleen

13 November 2013 - 28 November 2013

Canada

04 November 2012 - 29 November 2012

Australië november 2012

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: