24-11-2013 - Reisverslag uit Niagara Falls, Verenigde Staten van Anneke Geld - WaarBenJij.nu 24-11-2013 - Reisverslag uit Niagara Falls, Verenigde Staten van Anneke Geld - WaarBenJij.nu

24-11-2013

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

25 November 2013 | Verenigde Staten, Niagara Falls

Tweede poging....ik had mijn verslag klaar, ik sla het op...weg....zucht.
Vanmorgen op ons gemak opgestaan. Om 12.00 uur zijn we richting Niagara Watervallen USA vertrokken om voet te zetten op Amerikaanse bodem en daar in de outlet malls te shoppen. We zijn: Deo, Caroline, Caleigh, Fleur en ondergetekende. Besneeuwde wegen, blauwe lucht, zon en kou, een prachtige dag. Onderweg geluncht bij Tim Horton. Bj de grens aangekomen moesten we uitstappen, auto parkeren en naar het kantoor. Formulieren invullen, vingerafdrukken laten maken, foto van ons gezicht, vragen beantwoorden; wie zijn jullie, zijn jullie familie, waar woon je, wat kom je doen en hoe lang blijf je? Fleur vond het best eng, wij hadden het al een keer meegemaakt, Het was dit keer niet zo heftig, maar toch, je voelt je bijna een crimineel.
Naar ons hotel gereden, ingecheckt en naar een groot winkelcentrum gegaan, waar we de rest van de middag hebben rondgelopen. Groot,groter, grootst.
Heerlijk gegeten bij Olive Garden, een Italiaans Restaurant. Even terug naar het hotel en daarna in het donker, terwijl het sneeuwde te voet naar de Niagara Watervallen gegaan. Prachtig in het donker, de bomen waren helemaal van ijs, de lichten aan de Canadese overkant, te gek!
Nog naar het Hard Rock Café Niagara Falls geweest en enige alcoholische versnaperingen genuttigd.
Ik schrijf dit in het hotelbed(je), geen kingsize, eerder een twijfelaar. Fleur ligt in het twijfelaar bed naast ons al lekker te slapen, gezellig met zijn 3en op een kamer, haha.
Dan doen wij nu ook maar de oogjes dicht. Morgen verder. De groetjes allemaal.

  • 25 November 2013 - 09:04

    Ruud:

    Gaat goed allemaal. Groeten van hier. O ja, Peter, Ruth en kids verhuizen in januari naar Whanganui, Noorder Eiland.

  • 25 November 2013 - 11:36

    Paula:

    Leuk!!!
    Wij nu op Schiphol om naar new york te vliegen! Zijn we toch nog in het zelfde land!
    Veel plezier nog! X

  • 25 November 2013 - 12:24

    Carla:

    Wat een gezellige boel in Amerika, ik ben toch wel een beetje jaloers (veel)
    Op naar het volgende verslag, heerlijk.

    Carla

  • 25 November 2013 - 19:59

    Hannie:

    Hoi Hoi allemaal,

    Vanavond alles weer gelezen van de mooie vakantie!!!!!!!
    Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben!
    Hoe gaat het met de ,,heupjes,,?????
    Ik zie zulke lekkere dingen op alle foto`s. voorbij komen..........lekka lekka!
    Sorry, dat ik even niet heb gereageerd, maar ik ben met de Famile een weekend op Texel geweest!
    Zo , fijn geweest en wat een heerlijkheid om Ingeborg in ons midden te hebben, na zo`n zwaar jaar als zij achter de rug heeft met haar gezin!
    Ik hoop dat jullie nog veel gaan genieten, geen idee wanneer de reis erop zit.... hoor het vanzelf!
    Lieve groetjes van mij , Hannie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Niagara Falls

Canada

Hoera, we gaan naar Canada.
Deo, Fleur en ik.
Tante Bep wordt 90 jaar en dat gaan wij meevieren.

Recente Reisverslagen:

26 November 2013

26-11-2013

25 November 2013

25-11-2013

25 November 2013

24-11-2013

24 November 2013

23-11-2013

23 November 2013

22-11-2013
Anneke

Actief sinds 09 Sept. 2011
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 27961

Voorgaande reizen:

04 Maart 2017 - 05 April 2017

Nieuw-Zeeland met Ruud en heleen

13 November 2013 - 28 November 2013

Canada

04 November 2012 - 29 November 2012

Australië november 2012

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: