21-11-2013 - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Anneke Geld - WaarBenJij.nu 21-11-2013 - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Anneke Geld - WaarBenJij.nu

21-11-2013

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

22 November 2013 | Canada, Niagara Falls

Fantastische dag gehad. Aart en Beb kwamen ons om 9.00 uur halen en de bestemming van vandaag was: de Niagara Watervallen en het meest leuke plaatsje ooit; Niagara on the Lake. Na een rit van anderhalf uur kwamen we aan bij de Niagara Watervallen. Eerst koffie gedronken en toen naar de watervallen gelopen. Wat een prachtig natuurgeweld, zoveel water, wat een kracht en wat een schoonheid. Eigenlijk met geen pen te beschrijven. Gelukkig was het droog, wel bewolkt, maar mooi genoeg. Een poosje rondgelopen en vervolgens de auto weer in om te gaan lunchen en ja hoor, weer overheerlijk gegeten bij de Swiss Chalet. Er was een speciaal menu voor de feestdagen, Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, dat dus!
De auto weer in en de toeristische route naar Niagara on the Lake gereden. Echt, dit plaatsje is zo leuk!!! Prachtige winkeltjes, mooi aangekleed, leuke sfeer, kneuterig, aardige mensen, Fleur was helemaal in haar element. Wij ook.
Vreselijk gelachen bij Starbucks. Aart was daar nog maar 1x in zijn leven geweest en stond te kijken wat hij moest bestellen. Het meisje achter de toonbank vroeg wat hij wilde en hij zei:" I don't know, I am from the Netherlands, I don't know how it works here." We kwamen niet meer bij, hij woont hier al vanaf 1951!! Maar hij wilde niet de indruk wekken dat hij niet wist hoe het werkte. Afijn, lekker bakkie gedaan, nog wat winkeltjes binnengegaan. De mooiste winkel vond ik de kerstwinkel, die is het hele jaar open. JE WEET NIET WAT JE ZIET. Zulke mooie en leuke spullen, je komt ogen tekort. Het begon al te schemeren toen we weer naar huis reden. Deo reed terug,( gelukkig geen file) naar Aart en Beb's huis. Daar was Caroline ook, wat gegeten en terug naar huis gegaan. Alweer moe maar voldaan, een geslaagde dag.
Morgen worden we opgehaald door Al (oudste neef) en Wendy (zijn vrouw) en we zijn benieuwd wat zij voor ons in petto hebben. Tot morgen.

• 22 November 2013 - 08:47

Francis:

Wat zijn jullie aan genieten! Heerlijk om mee te lezen.
    Hou dat gevoel vast als jullie weer thuis zijn!
    Groetjes

• 22 November 2013 - 10:54

Irene:

Hoi Anneke,
    Wat een fijne vakantie hebben jullie en wat zien jullie veel met je familie. Zo gastvrij. Bedankt vast voor de leuke verslagen en foto's. Daar geniet ik nu weer van.
    Have more fun! En groetjes aan Deo en Fleur. Ik ken ze wel niet, maar dat mag de pret niet drukken.

• 22 November 2013 - 11:36

Elly Hatzmann:

Hoi Anneke , Deo en Fleur,

Het is weer volop genieten, heerlijk hoor.
    Oh ja Fleur nog bedankt dat je ouders zo ver gekregen hebt dat ze
    op ons 35-jarig feest komen (volgend jaar pas)

• 22 November 2013 - 12:15

Carla:

Nou nou wat een belevenis weer, wat is de wereld toch mooi, jammer dat we er zo weinig van zien.
    Niu geniet nu maar verder, wij doen wel mee.

Carla

• 22 November 2013 - 17:26

Ma:

Geweldig dat jullie zo genieten.
    Fijn hoor !