17-11-2013 - Reisverslag uit Guelph, Canada van Anneke Geld - WaarBenJij.nu 17-11-2013 - Reisverslag uit Guelph, Canada van Anneke Geld - WaarBenJij.nu

17-11-2013

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

18 November 2013 | Canada, Guelph

Een zondag in Guelph.
Helaas alweer vroeg wakker geworden; 5.30 uur, het schiet nog niet op. Alle kastjes van Caroline's keuken opengetrokken om ons ontbijt te maken. (ik mis Mr. Pimblett!!). Afijn, alles gevonden. Er staat een koffiemachine waar heerlijke koffie uitkomt. Gelukkig maar want de koffie in een restaurant of waar dan ook is hier slootwater. Behalve bij Starbucks en dan nog moet je om een double shot vragen.
Naar de kerk gegaan van Aart en Beb, Lakeside church. Ik was zooo moe, heb er weinig van meegekregen, Deo moest mij steeds aanstoten, omdat ik constant in slaap viel, hihi. Echt genant, ik was steeds aan het knikkebollen...... Ik kon de jetlag de schuld geven. :) Aart en Fleur zijn dikke vrienden geworden, zo grappig. Ze liepen hand in hand weg en Aart liet haar alles zien in de kerk. Ze hebben samen dikke pret, heel komisch om te zien.
Hierna zijn we met de hele familie wezen lunchen bij Swiss Chalet. Echt leuk, dat ook alle neven en nichten kwamen en voor Fleur ook twee achternichten,- en neef. Wat een gezelligheid. Swiss Chalet is een kippenrestaurant, zoooooo lekker. (weer een pond erbij)
Afscheid genomen van Ron en Mandy, zij moesten weer terug naar New Brunswick, even 1500 km doorrijden, want morgen om 8.00 uur moesten ze weer werken. Dat is toch wat.
De middag lekker lui doorgebracht, gelezen en zelfs nog even geslapen. 's Avonds kwamen Aart, Beb en Caleigh eten. Alweer zo lekker, vlees en aardappelen van de barbecue (het is hier ook koud, maar de bbc wordt gewoon gebruikt, al zit je dan niet buiten). En ijs gegeten......met geen pen te beschriven, speciaal kerstijs, met mint, chocola en candy, zoals die kerstsnoepstokjes. Nee, echt, TE LEKKER. Verder nog een film gekeken, alleen zaten Fleur en ik wel te knikkebollen. Heerlijke relaxte dag is het geweest. Morgen op stap met Caroline en Bruce.

• 18 November 2013 - 15:13

Loes:

Lekker genieten.......jammer van de preek, die je gemist hebt........doe Aart en Bep de groeten.....x

• 18 November 2013 - 15:57

Anneke:

en geef hun ook van mij de groeten! Ik weet niet of ze me nog herinner, maar toch!

• 18 November 2013 - 16:43

Carla:

Heerlijk dat jullie zo genieten, pikken wij ook nog een graantje van mee.
    Het zal wel een hele boeiende preek geweest zijn, je komt hem thuis maar navertellen.
    heel veel plezier nog,

gr Carla

• 18 November 2013 - 22:48

Ruud:

Hartstikke leuk om jullie zo weer te volgen! Genieten met alle familie. Groeten van ons speciaal aan Aart & Bep.