14-11-2013-> 2 - Reisverslag uit Toronto, Canada van Anneke Geld - WaarBenJij.nu 14-11-2013-> 2 - Reisverslag uit Toronto, Canada van Anneke Geld - WaarBenJij.nu

14-11-2013-> 2

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

15 November 2013 | Canada, Toronto

Vandaag een mooie dag in Toronto gehad. Prachtig weer, mooie blauwe lucht, lekker zonnetje, wel koud. We zaten om 9.00 uur aan het ontbijt met een russisch stel wat geen woord engels sprak, dat was erg gezellig, praatte ook heel makkelijk. Gelukkig gingen zij vandaag weg, hoeven we morgenochtend niet meer zo moeilijk te doen. Na een geweldig engels ontbijt, met liefde gemaakt door Mr. Pimblett, gingen we lopend (half uurtje) op pad richting Eaton Centre. Een heel groot luxueus prachtig winkelcentrum. Beetje te veel, te duur en te kak, maar wel leuk om doorheen te dwalen. Vervolgens verder lopen richting de C N Tower, Volgens Mr. Pimblett was dat allemaal veeeel te ver lopen. Voor ons een makkie toch? Vanuit het B&B kunnen we in de verte de tower zien!! Onderweg een lekker bakkie gedronken bij Starbucks. Het plan was om meteen de tower op te gaan, maar we veranderden onderweg van plan omdat we iemand van de Hop on Hop off bus tegen kwamen. Kaartjes gekocht en de hele tour gemaakt, twee uur lang en bovendeks gezeten. Wel koud, maar zeer de moeite waard. Nog helemaal in een scheur gelegen, alleen weet ik even niet meer waar dat nou om was...... Veel gezien en meteen bekeken waar we morgen af hoppen, want de kaartjes zijn morgen ook nog geldig. Na de tour, inmiddels steenkoud geworden, verder gelopen naar de Tower. Het was inmiddels 16.00 uur, dat kwam goed uit, want we hebben een prachtige zonsondergang van bovenaf gezien. En dan al die lichtjes beneden, indrukwekkend. Heel raar ook om op een glazen vloer te staan met 350 meter onder je de grond. Weer beneden aangekomen waren we enigszins vermoeid en hebben we een taxi naar ons B&B genomen. Even gebeld met tante Beb, het is vandaag haar verjaardag; 90 jaar geworden!!! We hebben haar in het Hollands toegezongen. En toen werd Fleur opgehaald door Thomas. Dit vergt enige uitleg; Fleur "kent" Thomas al 11 jaar. Via een website van Michael Jackson kregen ze 11 jaar geleden contact, later ging dat via MSN en nog later ging dat vanzelf via Facebook. Laat Thomas nu tussen Guelph (waar onze familie woont) en Toronto in wonen. Erg leuk dus dat zij elkaar nu in het echt kunnen ontmoeten. Op het moment dat ik dit schrijf ligt Deo naast mij te snurken en is Fleur nog niet thuis. Ik ben benieuwd hoe dit verloopt.
Vanavond hebben Deo en ik lekker gegeten in de buurt van het B&B, leuke tent met live muziek. Morgen weer hoppen, we hebben er zin in.

  • 15 November 2013 - 08:04

    Femke Jordan:

    Hoi Anneke, Deo en Fleur, wat ontzettend leuk dat jullie ons weer mee laten genieten van jullie avontuur. Wens jullie een fijne tijd en een goede reis. En ik blijf jullie verhalen volgen. Groetjes, Fem xx

  • 15 November 2013 - 08:10

    Elly Hatzmann:

    Hoi Anneke en Deo,

    Weer spat het plezier van de reis eraf, lekker genieten,groetjes Elly

  • 15 November 2013 - 08:11

    Elly Hatzmann:

    ps, groetjes aan Fleur en hoop dat ze ook net zo geniet als jullie

  • 15 November 2013 - 09:00

    Irene:

    Hoi Anneke, Dat was een welbestede dag. Toen ik de foto zag op FB kreeg ik al hoogtevrees. Zo'n bus is wel heel handig om een stad te leren kennen. Daar begin ik ook altijd mee als ik in een nieuwe grote stad kom.
    Ik kijk uit naar je volgende verslag. Groetjes.

  • 15 November 2013 - 10:33

    Ma:

    Hallo Anneke en Deo,

    Waren jullie niet aanwezig op het verjaardagsfeest ? Of moet dat nog plaatsvinden ?
    Wij hebben vlak bij Eaton Centre gewoond toen we in 1981 zes maanden in Toronto verbleven.
    Prachtig is het hé ?
    Wat leuk dat Fleur haar 11jarige correspondentievriend nu in het echt kon ontmoeten.
    Fijn dat jullie zo genieten.
    Groetjes
    Ma

  • 15 November 2013 - 17:15

    Carla:

    Hoi vakantiegangers,

    Heerlijk dat ik weer zo mee kan genieten, het komt me dan weer zo bekent voor, dus heb ik ook een beetje vakantie, maar ik heb het dan minder koud.
    Nou luidjes geniet er van, doe iki het ook

    veel liefs Carla.

  • 15 November 2013 - 17:28

    Hannie:

    Hoi Hoi valantie gangers,

    Wat een leuke verhalen weer...!
    Jullie laten mij wel mee genieten, al zoveel beleefd en ondernomen...!
    En..... Deo snurkt wat af, mag ook wel na die hectische maanden..!
    Anneke..... is er nog een tweede ,, Tiddles,, die je stiekum mee kan nemen voor Mieke, ha ha !
    Kijk weer uit naar het volgende verslag..!
    ga maar lekker genieten..!
    Lieve groetjes voor jullie drietjes.....,

    Hannie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Toronto

Canada

Hoera, we gaan naar Canada.
Deo, Fleur en ik.
Tante Bep wordt 90 jaar en dat gaan wij meevieren.

Recente Reisverslagen:

26 November 2013

26-11-2013

25 November 2013

25-11-2013

25 November 2013

24-11-2013

24 November 2013

23-11-2013

23 November 2013

22-11-2013
Anneke

Actief sinds 09 Sept. 2011
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 27940

Voorgaande reizen:

04 Maart 2017 - 05 April 2017

Nieuw-Zeeland met Ruud en heleen

13 November 2013 - 28 November 2013

Canada

04 November 2012 - 29 November 2012

Australië november 2012

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: