30 November - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Anneke Geld - WaarBenJij.nu 30 November - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Anneke Geld - WaarBenJij.nu

30 November

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

30 November 2012 | Nederland, Nieuwegein

Gisteren veilig thuisgekomen na een reis van 34 uur van deur tot deur.
Vermoeiend, maar alles is goed gegaan, dat is mooi.
Niels heeft ons opgehaald van Schiphol en het is fijn om weer thuis te zijn.
Meteen alles uitgepakt en aan het wassen gegaan. De hele dag geworsteld om op te blijven en uiteindelijk konden we het om 19.30 uur niet meer volhouden. Als een blok geslapen tot 3.00 uur.
Toen maar even achter de laptop om het laatste verslagje te schrijven.
Je probeert het vakantiegevoel vast te houden, maar zoals iedereen weet, lukt dat niet. Back to reality, haha, zo gaat dat nu eenmaal.
Deo probeert een andere baan te zoeken, omdat het niet goed gaat met het detacheringsbedrijf waar hij voor werkt. En zoals het er in deze tijd voorstaat, is dat niet eenvoudig, ook niet als je IC verpleegkundige bent. Hij zou volgende week een sollicitatiegesprek hebben gehad waar we op hoopten en dat gaat door een communicatiefout niet door, het bleek een 0-uren contract te zijn en daar hebben we niets aan. Dat was gisteren even een domper. Dat geeft onzekerheid en dan het is het lastig om "no worries" vast te houden.
Maar we geloven aan de andere kant ook dat er, zoals de reclame zegt en daar houden we ons aan vast:" Er is altijd een betere baan".
In ieder geval, deze reis was grandioos, we hebben er samen mooie herinneringen bij en dat neemt niemand van ons af. We vinden het geweldig dat we zo'n reis hebben mogen maken en dat alles ook nog eens zo goed is verlopen. Fijne mensen ontmoet, veel gezien en gedaan en bovendien het SAMEN beleefd. Hoe kostbaar is dat?
Lieve mensen, bedankt voor alle belangstelling en reacties, dat hebben we erg leuk gevonden.
Tot ziens.

• 30 November 2012 - 13:32

Elly Hatzmann:

Hallo Deo en Anneke,

Geniet nog maar lekker een poosje na, groetjes Elly

• 30 November 2012 - 14:16

Jan Helder:

Hoi Anneke en Deo,
    Heb via Han met jullie reis meegeleefd en ook genoten van alle bekende en onbekende plaatsen Down Under. Er komen weer heel veel herinneringen terug van onze reis alweer zo lang geleden.
    Maar het is en blijft een speciaal land met speciale relexte mensen.
    Wij hopen dat jullie weer een beetje aan het kille Nederland kunnen wennen en snel weer normaal kunnen slapen.
    Groetjes
    Mieke en Jan Helder

• 30 November 2012 - 14:34

Loes:

Ja, ......wennen. Fijn, dat jullie weer veilig zijn aangekomen............

• 30 November 2012 - 16:45

Carla:

Hoi Anneke en Deo
    Gelukkig gezond en wel weer thuis,bedankt dat ik mee mocht genieten,ik had het niet willen missen
    ik heb helemaal mee geleefd, nog maal dank je. En nou het gewone leven weer, misshien een beetje bah ! ik hoop dat Deo gauw een baan krijgt.
    Ik hoop dat jullie eens een avondje willen komen.
    veel liefs Carla en Joop

• 01 December 2012 - 19:49

Marly:

Fijn dat jullie veilig thuis zijn gekomen, nog bijkomen(wat is dat?)
    Alweer druk met solliciteren, heel veel succes, bedankt voor jullie prachtig en komische verhalen en leuke foto's
    we spreken elkaar,
    liefs, Marly