27 November - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Anneke Geld - WaarBenJij.nu 27 November - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Anneke Geld - WaarBenJij.nu

27 November

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

27 November 2012 | Australië, Brisbane

Wat een enerverende dag!
Allereerst schitterend weer, wat hebben we het enorm getroffen met het weer, tot het laatst toe.
Vanmorgen vroeg opgestaan en de koffers weer ingepakt, Camper een beetje opgeruimd en naar Apollo om de Camper in te leveren. We kwamen daar aan om half 9, lekker op tijd. Alles was goed, we kregen zelfs een compliment dat we hem zo netjes hebben ingeleverd. (aureooltje op mijn hoofd nu) Wat fijn dat alles goed is gegaan, geen narigheid zoals pech, schade of wat dan ook. Pluim voor Deo dat het met rijden ook zo goed ging en dat hij ons veilig overal naar toe gebracht heeft. X
Toen werden we met de taxi naar ons hotel gebracht, het Mercure hotel in Brisbane. Reuze aardige taxichauffeur, meteen voor morgenochtend afgesproken dat hij ons naar het vliegveld brengt, hij haalt ons om half 7 op.
Mooi hotel en wat een LUXE!!!! Een heerlijk bed, ruime badkamer, schone handdoeken......zijn we helemaal niet meer gewend. Wat waardeer je het dan, haha.
Om 10.00 uur zaten we in de Hop On, Hop Off bus.
Och mensen, wat is Brisbane een leuke stad. Ik hoop niet dat ik nu op zieltjes trap, maar we vinden Brisbane leuker dan Sydney.
Wat hebben we weer veel gezien vandaag, gewoon teveel om op te noemen, uitschieters waren; Mount Coot-tha, prachtig uitzicht op Brisbane, Park Road, South Bank (lekker een lasagnetaartpunt en ijsthee voor lunch daar) en China Town. Leuk contact gehad met een engels stel en lang gekletst met een eigenaar van een winkel die in Nederland was geweest.
Na het hoppen naar het hotel gegaan, lekker gedouched, even relaxed en weer de stad ingegaan; Brisbane by night! Nog heel druk en levendig, mooi verlicht, veel gelopen, overheerlijke pie gegeten, met een brownie toe.
Moe en voldaan terug naar het hotel. Het verzadigingspunt bereikt.
Wat een vakantie!!!! Zoveel gezien en gedaan, mede dankzij Ian, Wout en Karen, de aussies en Ruud en Heleen. Jullie allemaal bedankt, het was ONVERGETELIJK.
Straks lekker slapen, de lange reis ondergaan en weer veilig thuiskomen.
Ook daar hebben we weer zin in!

• 27 November 2012 - 12:27

Francis:

Goede reis en heel veel succes met acclimatiseren...;-)

• 27 November 2012 - 14:14

Ruud:

Leuke tijd hebben jullie daar, zeg! Ja, Brisbane is een gezellige stad en er is altijd veel te doen.
    Wij zijn weer thuis in Christchurch na wat gehannes met het vliegtuig. Er was iets mee en we moesten over naar een "reserve" vliegtuig. Afijn met 5 kwartier vertraging toch aangekomen hier. John heeft ons toen om 1:30am naar huis gebracht. Bedankt voor een heel gezellige week en tot ziens!

• 27 November 2012 - 14:30

Elly Hatzmann:

Goede reis en kom veilig thuis, genoten van je stukjes en foto's.

• 27 November 2012 - 14:34

Greetje:

Leuke verhalen zeg! Heel wat mooie ervaringen rijker zo te lezen :) Voorspoedige reis terug!

• 27 November 2012 - 16:40

Marly:

Jeetje wat gaat de tijd hard, jullie keren alweer huiswaarts, liep wat achter met lezen, zat mezelf of beter gezegd mijn enke len scheenbeen in de weg, maar vandaag heerlijk de rest van de verslagen gelezen en de foto's bekeken, wat een geweldige reis en heerlijk die tijd met Heleen en Ruud, nou moet je het voorlopig weer met die saaie huismusjes doen, weg kleur, warmte, zee en prachtige uitzichten, maar het went snel hoor, mijmer nog maar vaak terug naar geweldige gevoel met de aussies, ga lekker foto's kijken met cowboyhoed op en fish en chipes, we spreken wel weer een avondje af om foto's te kijken en het reisverhaal te horen.
    In ieder geval een hele goede keus geweest om naar Australië te gaan, dat is wel duidelijk, wat zullen jullie je goed voelen, veel gelachen, lekker natuur en cultuur gesnoven en gekke dingen gezien en meegemaakt, hihi die lap leer vond ik ook heel leuk en Deo op de emmer, te veel om op te noemen.
    Goede reis en nog lekker bijkomen van de vlucht, tot gauw, liefs Marly

• 28 November 2012 - 08:31

Loes: