25 November - Reisverslag uit Gold Coast, Australië van Anneke Geld - WaarBenJij.nu 25 November - Reisverslag uit Gold Coast, Australië van Anneke Geld - WaarBenJij.nu

25 November

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

25 November 2012 | Australië, Gold Coast

Het is vandaag erg warm geweest, een stralende dag, ik denk wel 30C.
Vanmorgen vroeg op, want om 7.00 uur 's morgens worden op de camping de vogels gevoerd en dat moesten we toch zeker een keer zien. En ja, hoor, die leuke groene felgekleurde vogels zaten al klaar en toen ze eten kregen, een soort pap in bakken aan de bomen, was het een kabaal van jewelste. Heel leuk om te zien.
Ontbeten, koffie en op weg naar Sea World in de Gold Coast. Een mix van pretpark en zeedieren. Tja, wat zal ik ervan zeggen; veel dieren gezien, dolfijnenshow, 8 banen gedaan, veel gelopen, veel gezien monorail, gondola. Niet te veel mensen, maar een gezellige drukte. Ook nog een domme 3D film gezien van Spongebob Squarepants. Moest van Ruud en hij zegt notabene na afloop dattie blij was dat het niet langer duurde. Het was ook heel dom, zitten wij daar als "ouderen", tussen al die ouders met kinderen naar zo'n belachelijk filmpje te kijken.
Na het park nog een keer en dit was helaas de laatste keer, in de zee gezwommen. Wat een heerlijkheid!
Ruud is bij zijn handen gegrepen door een Bluebottle Jellyfish, of Ruud zelf greep in de kwal, wie zal het zeggen, gevolg was wel dat hij er veel last van had. IJs gehaald bij de Coast guard en toen trok het wel weg. Kwal!! Ikzelf heb ook twee keer een prik gevoeld, maar wist toen nog niet dat deze kwallen er waren, anders was ik er SUBIET uitgegaan!
De auto gepakt en verderop overheerlijke Fish and Chips gegeten. Tjonge wat was dat lekker!
Naar huis gereden en bij de WIFI plek op de Camping met de laptop gaan zitten en het verslag schrijven.
Wat een dag weer.
Morgen trekken we verder naar Brisbane.
Wat hebben we een gezellige dagen met zijn vieren gehad, om nooit meer te vergeten.