21 November - Reisverslag uit Tweed Heads, Australië van Anneke Geld - WaarBenJij.nu 21 November - Reisverslag uit Tweed Heads, Australië van Anneke Geld - WaarBenJij.nu

21 November

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

21 November 2012 | Australië, Tweed Heads

Wat een weertje vandaag, het wordt gewoon eentonig, maar daar houden wij wel van. Van de eentonigheid van dat mooie weer dus.
Vanmorgen vroeg vertrokken richting Tweed Heads, want Deo ontdekte een zwelling bij zijn rechterwang. Daar heeft hij een week vòòr onze vakantie een wortelkanaalbehandeling gehad en er zit een kroon op. Dus maar snel naar het volgende park en naar een tandarts vragen.
Bij het inchecken kwamen Ruud en Heleen al naar de receptie,dat was een leuk weerzien!! Ingecheckt en een afspraak bij een tandarts gemaakt, we moesten daar om 16.00 uur zijn.
Koffie gedronken bij het huisje van Ruud en Heleen en bijgepraat, vervolgens vertrokken richting Coolangatta. Heel apart hier is het tijdsverschil, we zitten precies op de grens tussen New South Wales en Queensland (provincies zeg maar) Op een rotonde, bij een betonnen kunstwerk is de grens en daar is ook een uur tijdsverschil. Aan de ene kant is het een uur later, aan de andere kant een uur vroeger, het is maar van welke kant je het bekijkt.... Laat maar.
We hebben langs het strand pootje gebaad, naar een uitzichtplek gelopen, winkels bekeken, lekker pizza gegeten en in een fancy gebouw genaamd: Twin Towns vertoefd. Een hotel met club waar van alles te doen is. Gokken, dansen, bioscoop, voorstellingen, restaurant, terras whatever. Prachtig en luxe ingericht.
Ruud en Heleen hebben nog een dansje gewaagd. Elvis Presley was er ook.
Toen gingen Deo en ik naar de tandarts, reuze aardige man, antibiotica gekregen om de ontsteking tegen te gaan en straks thuis (helaas) weer onder het mes. Nog even wat drank ingeslagen en voedselvoorraden aangevuld.
Bij de camping aangekomen had Heleen lekker gekookt en we hebben lang nagetafeld met een lekker roseetje. Wat leuk om bij elkaar te zijn , zij vanuit Nieuw-Zeeland en wij vanuit Nederland. Zitten we zomaar in Australië..... wordt vervolgd.

• 21 November 2012 - 19:17

Loes:

Hallo luitjes.....een hele fijne tijd.....................IK WIL OOK!!!!!!!!!!!!!!!Xx

• 21 November 2012 - 21:25

Hadassa:

Tjonge, wat zijn jullie aan het genieten! Klinkt goed hoor! Heerlijk nu een paar dagen met Ruud en Heleen. Geniet ervan!

• 21 November 2012 - 22:52

Loes:

Enneh........Deo, sterkte.........

• 22 November 2012 - 09:05

Hannie:

Hallo genieters,

Kwam gisteravond thuis van de verjaardag van Mieke 69 jaar , ja ja , en zag weer hele leuke foto`s van jullie!.
    Heleen en jij Anneke lijken wel een tweeling , zo leuk!

Deo een beetje pech,,,stumpertje,, ik hoop dat de AB kuur aan slaat , maar dat zal best! Sterkte Deo!
    Bedankt voor al jullie verslagen, zo kunnen wij een beetje mee genieten, toch!
    Oh, en dat mooie weer , daar ben ik best een beetje jaloers op!
    Hier alles goed , hoor!
    Ingeborg krijgt morgen haar 2 de kuur, gaat redelijk , veel te vertellen , maar dat komt wel .
    Als jullie volgende week thuis zijn , ben ik ws een paar dagen in Hoofddorp.
    We hebben wel weer contact!
    Hele fijne week nog en blijf genieten!
    Lieve groetjes,
    Hannie.