15 November - Reisverslag uit Nelson Bay, Australië van Anneke Geld - WaarBenJij.nu 15 November - Reisverslag uit Nelson Bay, Australië van Anneke Geld - WaarBenJij.nu

15 November

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

16 November 2012 | Australië, Nelson Bay

En hier is dan het beloofde verslag. Ik moet inmiddels graven in mijn herinnering, want je doet zoveel indrukken op, dat je makkelijk vergeet wat je gedaan en gezien hebt.
Aangezien we ons eigen badkamertje naast de camper hadden, was het wel zo handig om Deo zijn haar te scheren. (dat mag ik namelijk 1x in de 2 weken doen) Ik heb helemaal in een scheur gelegen, hij zat in de douche, op een omgekeerde emmer, zag er niet uit. Ik heb er een foto van gemaakt, maar zal hem niet sturen hihi.
OK, de Garmin geprogrammeerd en op weg. Aangekomen in Nelson Bay in een Holiday Park op aanraden van de aussies. Een goede aanrader, want we konden alles belopen. We hebben dan ook veel gelopen!Nog net geen blaren. Leuk stadje, mooi strand, een gezellige drukte. Mooie winkels, maar op den duur is het niet zo leuk meer om die in te gaan vanwege de prijzen. Even "shoppen" is er niet bij. We hadden last van hele vervelende vliegen, je voelt je net een koe, steeds met je hoofd schudden om ze weg te jagen. De camping zelf had geen internet (hoe is het mogelijk in deze tijd) dus we moesten het stadje in, daar was èèn café met een Wifi aansluiting. Je moest dan wel wat gebruiken en dan kreeg je voor een half uur een code. OK, twee koffie met 1 koekje dan maar......$10,- Daar kwamen we dus niet ver mee, met dat half uur en traaaaaag!!!! Nja, dan maar ff niet. Teruggelopen langs de haven, onderweg bood iemand aan om een foto van ons te maken. Dat gebeurt vaak, de meeste mensen zijn erg vriendelijk en uit zichzelf bereid om je te helpen.
Het was een warme dag, prachtig weer en zonnig.
Achter de camping was een privéstrand, mooi , schoon en lekker zeewater. Alleen maar met mijn voeten ingeweest.
Ons potje gekookt, daar zijn we erg makkelijk mee, een of twee pansgerechten, gauw klaar. Deze kampkeuken was waardeloos, dus zelf aan het klooien in de camper. Tijdens het eten maakte Deo de opmerking:"het lijkt wel of je in een natuurdocumentaire zit met al die geluiden". Dat is inderdaad zo, wat hoor je veel geluiden van verschillende vogels, krekels en weet ik wat nog meer. Heel bijzonder.
Prachtige zonsondergang gezien.
Op tijd het mandje in want we moesten (nou ja, wilden, want we moeten niets) vroeg op, omdat we de volgende dag 3 uur onderweg zouden zijn.

• 17 November 2012 - 21:20

Marly:

hi hi zijn het geen rojochies dan wel K..vliegen.
    Wat een ervaringen allemaal, ja je geduld wat internet betreft wordt wel op de proef gesteld, je hebt vakantie dus vooral langzaaaaaaamm.
    leuke foto's, ik download wel wat vogel en andere dierengeluiden.
    liefs en veel plezier , Marly