13 November - Reisverslag uit Mannering Park, Australië van Anneke Geld - WaarBenJij.nu 13 November - Reisverslag uit Mannering Park, Australië van Anneke Geld - WaarBenJij.nu

13 November

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

13 November 2012 | Australië, Mannering Park

Vandaag een dag langer gebleven dan het plan was. Wat een dag, wat een weer en wat een aardige Aussies! Maar laat ik even terug gaan naar gisteravond. We kwamen laat aan in ons Campertje vanwege de gezelligheid met onze nieuwe vrienden. Toen moest ik mijn dagboek nog schrijven en de foto's nog op de laptop gezet worden. Daarna ons bed opmaken..........ik ben blij dat niemand het gefilmd heeft, het zou onder de categorie "drama" vallen. We wisten niet meer hoe het tafeltje veranderd moest worden om er een bed van te maken, uiteindelijk lukte het en nadat we ons bed hadden opgemaakt (je wil ook niet weten hoe dat ging) bleef er een leefruimte van 1 meter bij 60 centimeter over. Jaap en Loes weten precies waar ik het over heb. Je hebt een hoop geduld met elkaar nodig om daar goed mee om te gaan. Deo is daar beter in dan ik moet ik zeggen :( . Maar goed, we hebben lekker geslapen; voor het eerst in de Camper. We werden allebei om 5.00 uur wakken van het gezang van de vogels, NIET TE GELOVEN! Zoveel geluiden door elkaar en zo hard, heel bijzonder. Op tijd opgestaan, lopen met je handdoek naar de doucheruimte (wat heb ik daar een hekel aan) en verse broodjes gehaald. Om 10.00 uur hebben we ons stipt gemeld bij onze Aussie vrienden voor de koffie. Reuze gezellig. Later op de dag heeft Les (onze beste vriend nu) ons meegenomen in zijn Jeep en zijn we naar de Heaton Lookout gereden. Een behoorlijk ruige tocht de berg op, daar waren we nooit met onze Camper gekomen, omdat we niet op ongeplaveide wegen mogen rijden. Heel leuk, ook wel spannend en uiteraard weer een prachtig uitzicht. Jammer dat het een beetje heiïg was. Vervolgens lekker voor ons campertje gezeten, toen een medewerker van het kampeerterrein ons aansprak. Een heel verhaal over dat hij er al 4 jaar werkte blablabla, gepensioneerd en nog steeds lekker aan het werk, hij liet ons een van de huisjes van binnen zien. Mooi. Het is erg leuk dat je zo makkelijk contact maakt hier. Daarna zijn we zelf nog even het dorp in geweest. We moesten met de Camper omdat het te ver was om te lopen. Meteen een goede test of alles wat we ingeruimd hadden op zijn plek bleef zitten. Het viel mee.
Weer een paar keer achterover gevallen in de supermarkt (wel lastig hoor als wij steeds in die paden liggen) van de prijzen. Sommige dingen zijn 2x zo duur.
Straks koken in de kampkeuken, wat wijzigen in onze planning en vroeg het mandje in. Morgen gaan we naar de Hunter Valley, een bekende wijngaardenstreek, niet zo ver rijden hier vandaan. Slaap lekker.


  • 13 November 2012 - 10:47

    Francis:

    Daar zit ik dan in mijn coltrui jullie reisverslag te lezen...
    Niet te vaak in die gangpaden gaan liggen hoor ;-)
    Groeten en geniet ze!

  • 13 November 2012 - 14:23

    Carla :

    Johhh wat begin je al lekker te kleuren,wat een mooi land, kijk maar uit met slangen en spinnen enz
    ze lusten je rauw,nog heel veel plezier.

  • 13 November 2012 - 18:02

    Marly:

    beetje late reactie, zit mezelf nu niet meer in de weg dus lekker genieten van jullie verslag, Anneke wat kan je toch smakelijk vertellen, ik zie het helmaal voor me, in het vliegtuig, je gedoe met het bed en je reactie in de supermarkt, gave foto's en er staat nog veel op de planning"break a leg"(good luck) schoot me me ineens te binnen maar dat vind ik ineens zo raar, dus het wordt Have Fun!!!

  • 13 November 2012 - 22:18

    Cor:

    Voor ons een zeer voordelige vakantie dmv je beeldend vertellen via een (bijna) live verslag. Geniet lekker verder. Volgend verslag van Deo?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Mannering Park

Australië november 2012

Met een camper van Sydney naar Brisbane

Recente Reisverslagen:

30 November 2012

30 November

28 November 2012

28 November

27 November 2012

27 November

26 November 2012

26 November

25 November 2012

25 November
Anneke

Actief sinds 09 Sept. 2011
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 27952

Voorgaande reizen:

04 Maart 2017 - 05 April 2017

Nieuw-Zeeland met Ruud en heleen

13 November 2013 - 28 November 2013

Canada

04 November 2012 - 29 November 2012

Australië november 2012

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: