12 November - Reisverslag uit Mannering Park, Australië van Anneke Geld - WaarBenJij.nu 12 November - Reisverslag uit Mannering Park, Australië van Anneke Geld - WaarBenJij.nu

12 November

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

12 November 2012 | Australië, Mannering Park

We reden om 8.00 weg bij Wout en Karen. Wat hebben we het gezellig bij ze gehad! Veel gepraat en een heerlijke tijd met elkaar doorgebracht.
Strakblauwe lucht, zonnig, lekker warm.
En toen waren we nog maar met z'n tweeën.........maar niet voor lang.......lees verder.
De Garmin bracht ons waar we wezen moesten, nadat we eerst veel moeite hadden gedaan om het adres er goed in te krijgen. Bleek dat we Mannering Park voor een straat aanzagen, maar het is de plaats waar het BIG 4 Holiday Park staat. Eerst nog boodschappen gedaan, we moesten onze immense ijskast nog vullen; 60 bij 60 cm. We hebben een mooie plek aan het Lake Macquarie. Prachtig, maar erg winderig. We hadden ons geïnstalleerd voor de lunch; tafel en stoelen achter de camper gezet, als je opstond waaide je stoel om en Deo's brood waaide weg, haha. We moesten alles vastzetten. Koud was het zeker niet. En we hadden uitzicht op het meer en 4 Pelikanen die aan het badderen waren. Het park stikt van de konijnen, echt bij de konijnen af. Onze spullen een beetje uitgepakt, nog een hele uitzoekerij, wat leg ik waar. Wasje gedraaid, lekker belangrijk. Lekker met een glaasje wijn in de zon. Echt vakantie toch? Toen gingen we eten koken in de kampkeuken, (klinkt raar, maar heet hier zo) laat ik mijn gehakt in de vuilnisbak vallen......zucht. Gelukkig hadden we extra vlees gekocht. Afijn, in die kampkeuken zat ook een groep echte Aussies, allemaal gepensioneerd en wat een leuke mensen! We kwamen uiteindelijk pas om 23.00u. die keuken uit, zo gezellig was het. We gaan het e.e.a. aan onze routeplanning wijzigen op hun advies. Het is een groep die al jaren met elkaar optrekt, ze hebben zowat heel Australië gezien. Mogen om 10.00 uur moeten we acte de presence geven voor de koffie. We hebben besloten hier een dag langer te blijven en morgen met ze op te trekken. Echt leuk!

• 12 November 2012 - 20:35

Loes:

OOOOhhhh...Ik ga ook mijn koffer pakken. Tot straks.

• 13 November 2012 - 03:16

Ruud:

Wanneer komen jullie ook al weer aan in de Gold Coast?

• 13 November 2012 - 03:16

Ruud:

Wanneer komen jullie ook al weer aan in de Gold Coast?