11 November - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Anneke Geld - WaarBenJij.nu 11 November - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Anneke Geld - WaarBenJij.nu

11 November

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

11 November 2012 | Australië, Katoomba

Heerlijke dag gehad. Vanmorgen vroeg een Kangaroo in de tuin gezien!!! Een kleine soort : Wallaby genoemd. Mooi zonnig weer, ongeveer 25 C. Heel apart is; in de zon is het bloedheet en in de schaduw heel fris, dan heb je echt je vest nodig, wat we niet bij ons hadden.
Vanmorgen gingen we met Wout en Karen op weg naar The Blue Mountains, en The Three Sisters gespot, prachtig, Jammer van al die chinezen die er ook waren. Heerlijk gelunched in Katoomba. het fototoestel uit mijn handen laten kletteren, maar gelukkig niets aan het handje.......pfffffft. Daarna een heel rondje verder door The Blue Mountains gereden, wat een verschil van landschap, heuvels, bomen, weilanden, valleien. We reden via Mount Tomah, waar we een prachtige botanische tuin hebben bezocht. Wat een indrukken weer vandaag. Wout en Karen hebben ons veel laten zien, echt leuk, daar waren we zelf niet gekomen. Bijna thuis nog echte australische UGGS gekocht, hihi. Niet voor mezelf, maar voor Jara en ? Te grappig gewoon.

• 11 November 2012 - 11:18

Heleen:

Een hele mooie omgeving als ik dat zo lees! Blijf genieten.

• 11 November 2012 - 11:43

Paula:

Leeft de Nederlandse poes nog, zonder staart?? Groetjes aan Wout en Karin!!

• 11 November 2012 - 12:10

Loes:

En leeft de poes nog?

• 11 November 2012 - 12:14

Mira:

Wat leuk om te lezen over al die mooie en leuke plekjes die voor mij ook heel veel goede herinneringen met zich meebrengen. Maakt, dat als m'n kinderen wat ouder zijn, ik er ook nog een keertje heen wil. Ik blijf je verhalen zeker lezen, veel plezier nog! x Mira

• 11 November 2012 - 16:35

Hadassa:

Jaloers! Precies de dingen die wij anders een aantal jaar geleden ook gedaan zouden hebben! Leuk om er op deze manier een beetje van mee te kunnen genieten. Jara zegt steeds: wil je vertellen van opa en oma? Genietse!!

• 12 November 2012 - 10:19

Hannie De Ridder.:

Hoi Hoi , vakantie gangers.

Sorry, dat ik zo laat reageer!
    Maar alles gelezen hoor!
    Geweldig, wat jullie weer mee maken!

Wil je een ,,koala beertje,, voor mij mee brengen, dan beweegt er in mijn huis ook eens wat ,,grapje,,!
    Ik heb jullie reisverslag ook naar Mieke en Jan gestuurd, vinden het enig om te lezen zijn ook in Australie geweest. wel heel lang geleden toen Bart hun zoon daar een half jaar was met vrienden.

Blijf genieten , hoor!

Lieve vakantie groetjes,
    Hannie.

• 12 November 2012 - 12:49

Carla:

Heerlijk als je het zo beschrijft,zouden jullie er willen wonen? nou geniet er maar lekker van. leuk campertje
    trouwen,
    gr Carla en Joop

• 12 November 2012 - 13:55

Anneke Van Der Geld:

Hallo allemaal,bedankt voor jullie reacties, dat is voor ons ook leuk.

Paula, die poes leeft niet meer. :-(

Heee, Mira, leuk dat je mijn dagboek leest!

Wat lief van Jara, heeft ze de foto van de UGGS al gezien?

Hannie, jij krijgt je Koalabeertje!

J&C, als we veeeeel jonger waren, zouden we het overwegen. Wat snel om te zeggen na een week, maar het is een goed land.