5 November - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Anneke Geld - WaarBenJij.nu 5 November - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Anneke Geld - WaarBenJij.nu

5 November

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

05 November 2012 | Hong Kong, Hongkong

Na een vliegreis van ruim 10 uur zitten we nu in Hongkong te wachten op het volgende vliegtuig wat ons naar Sydney zal brengen. Het is hier nu half 8 in de ochtend, jullie slapen allemaal, want het is half 1 ,s nachts. Vreemd idee blijft het, om vooruit in de tijd te zijn. We hebben een goede vlucht gehad, lekker eten, slaapje gedaan,blijft kl##te om dat zittend te doen, filmpje gekeken, wat gelezen en noodlesoep met stokjes gegeten. Gelukkig heeft niemand dat gezien, de noodles hingen over mijn kin, maar het lukte wel, al slurpend. Nu nog zo,n 9 uur vliegen voor de boeg.........we zullen de man met de hamer straks wel tegen komen. Maar ja, dan heb je ook wat. We komen om 21.00 uur plaatselijke tijd aan, dan is het bij jullie 11.00 uur maandagmorgen. Dan duiken we meteen het hotel in en hopelijk lukt het om te slapen. De volgende morgen zullen we door Ian worden opgehaald. Ian is de schoonvader van Anneke, mijn nichtje uit Zeeland, jongste dochter van mijn zus Heleen uit Nieuw-Zeeland. Bij Ian mogen we 4 nachten logeren. OK, tot morgen dan!

• 05 November 2012 - 04:50

Ruud:

Harstikke leuk om jullie zo te kunnen volgen!
    Is die man met de hamer nog langs geweest?

• 05 November 2012 - 22:22

Marly:

Hallo lieverds,

jeetje wat gaat de tijd hard, het avontuur is alweer begonnen!
    Leuk om weer mee te genieten, ik wens jullie een te gekke reis en binnenkort een heerijk zacht en comfortabel groot bed! veel plezier!!!!!
    dikke kus, Marly