27-9 - Reisverslag uit Elora, Canada van Anneke Geld - WaarBenJij.nu 27-9 - Reisverslag uit Elora, Canada van Anneke Geld - WaarBenJij.nu

27-9

Door: DeoenAnneke2

Blijf op de hoogte en volg Anneke

27 September 2011 | Canada, Elora

Tot het laatst toe hebben we mooi weer, vandaag was het zonnig en lekker warm.
Op de site: www.weeronline.nl, hebben we gezien dat het de komende dagen in Nieuwegein ook mooi weer is, het kan niet op!! Heerlijk om thuis de laatste vakantiedagen ook nog te kunnen genieten van de zon en het mooie weer.

Vanmorgen zijn we wezen ontbijten in Elora Gorge ,( half uurtje rijden) omdat de werkster kwam en wij voor die tijd weg wilden wezen. Daarna naar een "Covered Bridge" gereden. Zo'n brug (er zijn er meer van) wordt o.a. door de jeugd van de Mennonieten gebruikt om te scharrelen. (Kissingbridge) Deze (streng)gelovige groepering heeft de gewoonte de jeugd van 16 tot 20 jaar "los" te laten. Dan mogen de jongens en de meisjes met elkaar omgaan en daarna is het over met de pret en wordt er getrouwd. (hoezo hypocriet?)

Nog een keer naar de Walmart gelopen en later in de middag wederom relaxed in het park gezeten en nog een laatste keer geshopt.

Na het eten zijn we naar het huis van Albert en Wendy gegaan om afscheid te nemen. Leuk om hun huis nog gezien te hebben, op de valreep. Henk en Colleen kwamen ook. We hadden een gezellige avond.
We hebben een leuke tijd met de familieleden gehad, het was fijn om ze te leren kennen. Ze willen allemaal een keer naar Holland komen........we krijgen het druk in de toekomst.

Morgenochtend gaan we pakken, om 12.00 uur hebben we lunch in Delainey's met A&B, Caroline & Bruce en om 15.30 uur brengen ze ons naar het vliegveld in Toronto. We vliegen om 19.40 uur en komen donderdagmorgen om 9.00 uur aan op Schiphol.

We kunnen wel zeggen dat we een geweldige vakantie hebben gehad, iedere dag was een feestje.
Er is geen dag geweest dat we dachten van: "Mwah".
We hebben veel gezien en gedaan, veel gelachen, veel over vroeger gehoord toen mijn ouders hier waren en veel plezier met elkaar gehad.
De tijd die we met de neven / nicht en aanhang hebben doorgebracht was echt heel gezellig, ze zijn heel gastvrij voor ons geweest, hartverwarmend!!!

Het weer was goed, slechts èèn dag regen, niet te geloven.
We zullen met heel veel plezier terugdenken aan de tijd die we hier gehad hebben.

Goodbye

• 28 September 2011 - 06:18

Loes:

Ben weer on-line.
    Welkom thuis.

• 29 September 2011 - 20:23

Marly:

Liep achter met reacties plaatsen, maar alsnog wat reacties geplaatst, heel leuk om zo mee te genieten met jullie, ik hoor graag jullie hele verhaal met de foto's erbij(dat wordt weer een lange zit, niet in slaap vallen dan)
    Nog lekker een paar dagen thuis om te aclamatiseren en na te genieten, fijn dat het prachtig weer is dat is leuk thuiskomen, welkom thuis