24-9 - Reisverslag uit Kitchener, Canada van Anneke Geld - WaarBenJij.nu 24-9 - Reisverslag uit Kitchener, Canada van Anneke Geld - WaarBenJij.nu

24-9

Door: DeoenAnneke2

Blijf op de hoogte en volg Anneke

24 September 2011 | Canada, Kitchener

Opnieuw prachtig weer vandaag!!!

Vanmorgen Caroline thuis opgehaald en naar Kitchener gereden (half uurtje) waar de zaterdagse markt was.
Een gezellige en kleurrijke markt.
We hebben daar een heerlijk bakkie koffie gedronken, je moet dan wel aangeven dat je het extra sterk wil hebben, dan doen ze er een extra shot espresso in. Kijk......dan krijg je pas echte koffie!
Onderweg naar huis gestopt bij een soort van boerderij waar ze ongelooflijk veel pompoenen hadden. Mooie foto's gemaakt.

Tussen de middag heb ik eten gekookt en daarna hebben A&B ons downtown Guelph afgezet en hebben wij wat rondgelopen, op een bankje in de zon gezeten met een ice cappucino, mensen gekeken en gezien hoe er drugs gedeald werd vlak bij ons bankje. Toen voelden we ons niet helemaal veilig meer, er zat wat raar publiek bij ons in de buurt en zijn we maar weggegaan.
Nog wat geshopt en naar huis gelopen. (half uur). Dat vinden ze hier een hele afstand om te lopen.

Om 17.30 uur werden we door Bruce en Caroline opgehaald om naar een benefietconcert te gaan. Henk, Colleen, Al en Wendy waren daar ook. Een arts uit de kerk is een project begonnen voor weeskinderen met aids in een dorpje ergens in Zuid Afrika. Het project loopt erg goed, de lokale bevolking wordt opgeleid om de zaken zelf op te pakken. Het gaat om weeshuizen.
Het concert werd in een grote tent gehouden op het terrein van die arts. Eerst was er een buffet en daarna speelde er een band. Steve Strongman, nooit van gehoord natuurlijk, het is een lokale band uit Hamilton in Canada.
Erg goed en we zijn helemaal losgegaan op de dansvloer.
Het was een topavond!

Het is inmiddels 0.45, ik zit op bed mijn verhaal te schrijven.

Morgen meer.

PS. Het schiet nu echt op, woensdagavond vliegen we weer terug.............

• 25 September 2011 - 06:42

Ruud En Heleen:

Leuk om jullie verslagen te lezen! Fijn dat jullie zo'n geweldige tijd hebben daar.
    Wij gaan maandag naar Vlissingen op de eerste etappe naar Parijs. Donderdag vliegen we. Wel gisteren nog 186 euro betaalt aan oom agent die vond dat we in een auto met een Frans nummerbord niet snel genoeg voor hem stopten.
    We wensen jullie een goeie reis terug - en heel erg bedankt voor jullie huis.

• 26 September 2011 - 07:23

Hannie:

Hoi Hoi, zien jullie mij zitten met mijn ontbijtje voor de PC???? Ik zit al een uur te wachten op een reisverslagje van jullie !!!!!!!!!,,grapje,,!!!!!
    Geeft niets hoor, ik heb genoten van al jullie verslagen!!!!!
    Dit is het laatste berichtje van mij , een hele fijne en goede thuisreis en tot snel in Nederland Groetjes, Hannie.

• 26 September 2011 - 13:52

Loes........en Jaap:

Nou...weer even , nou ja even jullie verslagen gelezen.Op mijn werk. Nog steeds geen aansluiting.......Hou maar op. Bloeddruk gaat gelijk omhoog.Bijna zover he? Nou zus en zwager, veilig thuiskomen en we spreken elkaar gauw. X Loes(ex vriend van ZIGGO)

• 29 September 2011 - 20:06

Marly:

Leuk om zo'n benefietconcert mee te maken en zo te lezen was het zwingende muziek