23-9 - Reisverslag uit Guelph, Canada van Anneke Geld - WaarBenJij.nu 23-9 - Reisverslag uit Guelph, Canada van Anneke Geld - WaarBenJij.nu

23-9

Door: DeoenAnneke2

Blijf op de hoogte en volg Anneke

24 September 2011 | Canada, Guelph

Over vandaag is niet heel veel te melden.
Voor het eerst heeft het de hele dag geregend. Dat was niet zo erg, want voor vandaag hadden we niets gepland. Lekker rustig aan gedaan, wat gelezen, DVD gekeken, beetje op internet gezeten, fotoboeken bekeken en verhalen over vroeger gehoord.

Vanavond zijn we met Bruce en Caroline naar de film geweest: Moneyball met Brad Pitt, een baseball film, was goed (wel een beetje een mannenfilm...) Na afloop hebben we gegeten bij Boston Pizza, lekker.

Dat was het wel voor vandaag.

• 24 September 2011 - 08:25

Hannie:

Eindelijk weer eens een teken van leven van mij!
    Iedere ochtend geniet ik van jullie reis verslagen en alle foto`s!!!!!!!Zo te lezen en te zien, genieten jullie nog steeds volop! Geweldig wat de familie allemaal voor jullie organiseerd! Ik weet echt niet meer wanneer de terugreis is, maar ik denk nog een weekje?? Dit ,,mensje,, uit Maarssen vindt het eigenlijk wel genoeg , hoorrrrrrrrrrr!,,grapje,,!
    Wij hebben hier al 3 dagen mooi nazomer weer en volgende week ook!
    Dus lekker op mijn ,,velo,, erop uit!
    Fijne tijd nog hoor, lieve groetjes, Hannie.

• 29 September 2011 - 20:01

Marly:

hi, hi, wat gewoon allemaal
    Kon je verdwalen in de bioscoop of was het een kleintje?