14-9 - Reisverslag uit Guelph, Canada van Anneke Geld - WaarBenJij.nu 14-9 - Reisverslag uit Guelph, Canada van Anneke Geld - WaarBenJij.nu

14-9

Door: DeoenAnneke2

Blijf op de hoogte en volg Anneke

15 September 2011 | Canada, Guelph

Vanmorgen rondom het appartement van Aart en Betty gewandeld. Het flatgebouw staat in een mooie omgeving. Er wordt veel gedaan voor de oudjes hier. Er zijn er nog vrijwilligers in overvloed hier denk ik. Het gebouw is van alle gemakken voorzien.
De tuinen om het gebouw heen zijn prachtig bijgehouden.
Tussen de middag heb ik gekookt, grappig hè, A&B eten warm tussen de middag. Ook daar hebben we weer vreselijk om gelachen, Aart noemt het (naar een grapje van Toon Hermans) Heeteeteten. En dat snel achter elkaar zeggen. Voor jullie niet zo om in een deuk te liggen, maar wij liggen er iedere x weer van in een scheur. Een klassiek voorbeeld van : je moet erbij geweest zijn.

Vanmiddag hebben we de kerk van Guelph bekeken: church of our Lady. Aart en Betty, die hier al 60 jaar wonen hadden hem nog nooit van binnen gezien. Nu dus wel. Van overal buiten de stad kun je de torens van de kerk zien.
We zijn (vanzelf) naar de dutchstore geweest. We hebben er nasiekruiden van Conimex gekocht hihi, dan ga ik een x nasie maken want dat hebben Aart en Betty nog nooit gegeten. Lachen die winkel: van klompen tot DE koffie enz.
Daarna hebben Deo en ik door het stadje gelopen, winkels bekeken op een bankje gezeten, mensen gekeken, een hele dikke vrouw op de foto gezet en later hebben A&B ons weer opgehaald. Het was heerlijk weer vandaag. Vervolgens naar zo'n enorme supermarkt gegaan en boodschappen gedaan.

Vanavond waren we uitgenodigd bij Henk (2e zoon van A&B) en Colleen for dinner and we had Hamburgers from the Barbecue!! Bruce en Caroline (dochter van A&B) waren er ook. Het was zo gezellig, ze zijn allemaal erg gastvrij en willen ons graag zien, dat geeft een warm gevoel. We hebben ook weer vreselijk gelachen. Ons engels wordt iedere dag beter.

Morgen nemen Bruce en Caroline ons mee uit naar de Niagara watervallen en Niagara on the lake (dorpje). We hebben er veel zin in!

Nog steeds last van onze kelen, maar Deo waagt zich niet meer aan die verdovende keelpastilles. Ik nog wel.

• 15 September 2011 - 21:18

Jeroen:

Hey,

Hier dan eindelijk een berichtje van mij. Leuk om die foto's te zien en te horen dat jullie het zo naar je zin hebben. De foto's zien er precies uit alsof ze uit een film komen inderdaad. Sterkte met de keelpijn en have fun! Groeten daar aan de family.

J.