Wat een dag.... - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Anneke Geld - WaarBenJij.nu Wat een dag.... - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Anneke Geld - WaarBenJij.nu

Wat een dag....

Door: DeoenAnneke2

Blijf op de hoogte en volg Anneke

11 September 2011 | Verenigde Staten, Chicago

Chicago.......wat een stad!!!
Woorden schieten tekort. Ik probeer het: fantastisch, geweldig, wat een prachtige stad, echt zoooooo mooi! We hebben heel veel gezien, de skyline, maar ook de gebouwen van dichtbij. We hebben een bustour en een boottocht van beide anderhalf uur gemaakt. We hebben in het reuzenrad gezeten, dus alles van alle kanten kunnen zien. Ongeveer 150 foto's gemaakt. We waren helemaal overwhelmed om het op z'n engels te zeggen. We hadden ogen tekort, wat een indrukken hebben we opgedaan, we zijn er helemaal vol van.
Ook het weer zat mee, het was een onvergetelijke dag.

De stad was trouwens vol met agenten en beveiliging vanwege het feit dat 11-9 ( of 9-11 zoals ze hier zeggen) morgen 10 jaar geleden is.
De gids van de bus adviseerde om er beslist geen grapjes over te maken, omdat overal undercoveragenten waren.

Oh ja, ook nog even vertellen, gisteren hebben we zo in een scheur
gelegen: we waren in Michigan City in een soort Bataviastadachtig
winkelcentrum. Aart liep een klein trappetje van zo'n rond muziektentje op, struikelde en viel bijna. Een dame zei:"Are you OK?" "Yes", zei Aart: "I do it always like this!" Ik was er op dat moment niet bij en Deo vertelde later wat er gebeurd was, nou echt, ik kwam niet meer bij! We vertelden het tegen Aart en Betty en toen lagen we met z'n 4en helemaal dubbel. En steeds als we er aan denken liggen we weer in een deuk. Voor jullie misschien niet zo grappig, maar wij hebben lol, haha.
Straks weer lekker slapen in ons Kingsize bed, morgen naar de Willow Creek Church (stel je voor een kerk
met 7000!!! zitplaatsen)dan ergens lunchen (echt, het eten is hier ook zo
lekker en niet duur) vervolgens weer naar
Michigan City en daar gaan we
overnachten.
Morgen meer.......

  • 11 September 2011 - 09:01

    Heleen En Ruud:

    Wat een fantastische tijd hebben jullie! Groeten aan alle 4!

  • 11 September 2011 - 11:07

    Marly:

    Hallo Anneke en Deo,

    ik had vandaag alle reisverslagen gelezen, foto's zitten kijken en een ractie geplaats, nu zie ik dat ik dat bij het 1ste verslag heb gedaan bij Welkom, hi, hi, je ziet het voor mij is dit nog nieuw, ik had het natuurlijk hier moeten plaatsen, ik kan nog wat van jullie leren zeg, fantastisch zo'n verslag met foto's, heel veel plezier en ik blijf jullie volgen en plaats mijn reactie voortaan bij het juiste verhaal,(maar het natuurlijk wel om te lachen) liefs marly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Chicago

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 September 2011

27-9

27 September 2011

26-9

24 September 2011

24-9

24 September 2011

23-9

23 September 2011

22-9
Anneke

Actief sinds 09 Sept. 2011
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 27947

Voorgaande reizen:

04 Maart 2017 - 05 April 2017

Nieuw-Zeeland met Ruud en heleen

13 November 2013 - 28 November 2013

Canada

04 November 2012 - 29 November 2012

Australië november 2012

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: