Aankomst in Canada - Reisverslag uit Guelph, Canada van Anneke Geld - WaarBenJij.nu Aankomst in Canada - Reisverslag uit Guelph, Canada van Anneke Geld - WaarBenJij.nu

Aankomst in Canada

Door: DeoenAnneke2

Blijf op de hoogte en volg Anneke

09 September 2011 | Canada, Guelph

We hadden een goede reis, fijne zitplaatsen, lekker de ruimte. Wel zaten er twee k kinderen voor ons, dat dan weer wel. Beetje te vroeg gescholden, want het bleek erg mee te vallen. De ouders hielden ze goed bezig. Hahaha.
De 8 uur waren eigenlijk zo om, twee films gekeken, gelezen, dutje gedaan, goede verzorging verder qua eten en drinken.
Na de landing in Toronto nog heel lang in de rij gestaan. Iedereen moet langs de douane, je komt niet zomaar binnen. Vragen als: wat kom je doen, hoe lang blijf je, heb je familie hier en zoja hoe heten ze en waar wonen ze, heb je etenswaren, drank, sigaretten bij je, paspoorten goed bekeken etc. Toen konden we eindelijk doorlopen en onze koffers pakken. Dan door de uitgang en daar stonden Aart, Betty en Caroline. Wat een warm welkom!! Naar Guelph gereden en eerst gegeten bij Swizz Chalet (kweet niet of je het zo goed schrijft), een kippenrestaurant. Het was heerlijk. Heel raar, het was voor ons toen half een 's nachts. Toen naar het appartement van Aart en Betty. Heel mooi en ruim. Onze koffers uitgepakt in ons kamertje, we hebben een eigen badkamer!!!! :) en toen slapen. We lagen om 3 uur onze tijd op bed. Kon ik natuurlijk nog niet slapen........... Uiteindelijk mbv een pilletje toch gelukt.
Het is nu 10.40. Heel vreemd idee, bij jullie is het nu 16.40 uur.
Deo is met Aart boodschappen doen en vanmiddag gaan we ergens heen, de naam ben ik vergeten, een rotspartij waar ik ook ben geweest toen ik hier was op mijn16e was. 38 jaar geleden dus! Niet te geloven toch.
Nou mensen allemaal de groeten van ons.

Deo en Anneke.