28 Maart 2017 - Reisverslag uit Waihi Beach, Nieuw Zeeland van Anneke Geld - WaarBenJij.nu 28 Maart 2017 - Reisverslag uit Waihi Beach, Nieuw Zeeland van Anneke Geld - WaarBenJij.nu

28 Maart 2017

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

28 Maart 2017 | Nieuw Zeeland, Waihi Beach

Dinsdag 28 Maart 2017
Vandaag is onze zus Loes jarig, van Harte Gefeliciteerd Loes! XX
Vanmorgen heerlijk wakker geworden met het ruisen van de zee.
Nog een paar foto’s bij de zee gemaakt, onze spullen gepakt en vertrokken richting Tairua.
Onderweg een paar keer gestopt voor stunning foto’s :) Onder andere eentje van de plant Toi toi, die je hier heel veel ziet. Soort plumeau plant, zie foto.
Prachtige wegen, met vele bochten, groene heuvels, veel native bomen, koeien op de heuvels, och och, wat is dit land beeldschoon!
Koffie met blueberry muffin in Tairua en een stukje langs de zee aldaar gelopen.
Doorgereden naar Wangamata voor lunch en verder naar Waihi Beach. Terug naar het mooie blauwe huis aan de zee waar het zo heerlijk vertoeven was, of we daar weer kunnen overnachten…… Wat werden we hartelijk welkom geheten door de eigenaar, “ Welcome Home”. Hoe leuk is dat. Meteen voor twee nachten besproken.
Even naar de Four Square voor wat boodschapjes.
En dan….. oh heerlijkheid…… de zee weer in….ik heb er geen woorden meer voor, zo lekker die golven, de temperatuur van het zeewater en het plezier in de golven. Daarna afspoelen en de jacuzzi in, met een goed glas wijn :):):). Wat een leven hebben wij toch.
Morgen gaan we iets heel leuks doen, maar dat verklap ik nog niet.

• 28 Maart 2017 - 09:43

HANNIE:

OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, wat maken jullie mij toch jaloers met die mooie verslagen.
    Super Super en genieten maar!
    Wat een mooi landschap daar en die zee en helemaal alleen daar!!!!!
    Prachtige foto`s......die foto van een,, Beer van een ,,Deo,, met zijn zandkuil.. sexy,, hoor!! ha ha

Hoeveel km hebben jullie al niet gereden??
    Hier is het al ruim een week prachtig lente weertje , dus vanmiddag ook maar in de zon...!
    Hoeveel dagen hebben jullie nog??
    Nogmaals blijf genieten straks weer in het ,, nuchtere Holland,,!!
    Liefs van mij, Hannie.