23 Maart 2017 - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van Anneke Geld - WaarBenJij.nu 23 Maart 2017 - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van Anneke Geld - WaarBenJij.nu

23 Maart 2017

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

23 Maart 2017 | Nieuw Zeeland, Tauranga

23 Maart 2017
Om 10 u ons motel verlaten en door Whakatane geflaneerd. Leuk, gemoedelijk stadje, vriendelijke uitstraling, gezellige winkels, beetje geshopt, natuurlijk een Tip Top ijsje genomen, aardige mensen.
In de middag terug richting Tauranga gereden. Nu konden we zien hoe mooi de weg is, gistermorgen vroeg was het nog donker. Groene weilanden, eerst vlak, later werd het heuvelachtig, prachtig mooi. We reden door het Kiwifruit gebied, er wordt nu volop geoogst. Dat is ook de reden dat we in een Top 10 Holidaypark niet terecht konden, veel plukkers hadden geboekt. Verder gereden en een mooi motel gevonden: Cottage Park Thermal Motel in Tauranga. Lekker gezwommen in de pool, slaapje gedaan, Indiaas gegeten….ja, alweer…..voor de 3e x! Zooooo lekker en niet duur :) niet onbelangrijk, hihi. Nog een wandelingetje gemaakt, schitterende zonsondergang, ach wat hebben we het goed. Een hele mooie dag.