11 maart 2017 - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Anneke Geld - WaarBenJij.nu 11 maart 2017 - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Anneke Geld - WaarBenJij.nu

11 maart 2017

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

11 Maart 2017 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Rustig opgestart, eindelijk wat langer kunnen slapen, ik raak gewend.
Met Heleen naar een winkelcentrum geweest, boodschappen gedaan. Heerlijk om in een buitenlandse supermarkt rond te struinen, ik kijk mijn ogen uit. Zo anders weer, veel verschillende groenten en aardappelen en zo mooi gerangschikt. Zoveel andere produkten, ik vind het leuk!
Thuis een bakkie gedronken met een koekje erbij wat we van de padvindermeisjes hadden gekocht :)
Allebei dezelfde trui gekocht voor €5 per stuk, kunnen we voor tweeling spelen ;)
Het is een beetje regenachtig, maar te doen. We zijn met zijn vieren vertrokken naar Ray Blank Park, waar een cultureel festival plaatsvond. Erg leuk, veel verschillende landen waren vertegenwoordigd en lieten hun kunstje zien op een podium, echt van genoten.
Bijzonder lekkere lunch bij een Cambodjaans standje gekocht en een pools nagerecht. Smullen.
Jammer van de spetters regen en het was wat fris, maar een zeer geslaagde middag.
Vroeg in de avond naar de bioscoop gegaan: Bob de straatkat. Mooie film en waar gebeurd. Eens een keer niet in slaap gevallen in de bioscoop, hihi.
Het was een mooie dag.