8 Maart - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Anneke Geld - WaarBenJij.nu 8 Maart - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Anneke Geld - WaarBenJij.nu

8 Maart

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

08 Maart 2017 | Nieuw Zeeland, Hanmer Springs

Wat een heerlijke dag vandaag!
Vanmorgen om 9:30 u vertrokken richting Hanmer Springs voor de Thermal Pools.
Onderweg verschillende stops gehad, koffie gedronken in Waikari. Gestopt bij een Wijngaard: Marble Point en meteen maar een wijnproeverij gedaan :) het was nog geen 12:00 uur.....hik. Heerlijke wijnen, meteen maar een flesje gekocht.
Doorgereden naar Hanmer en in een parkje gelunched.
Vandaar uit een prachtige tocht gemaakt door een stukje binnenland van Nieuw-Zeeland, genaamd Marlborough. Schitterend! Wat een ruige natuur, hobbelige weg, bijna niemand tegengekomen. Een stuk natuur waar de koeien door de rivier naar de andere kant lopen en waar je een hek open moet doen om verder te rijden. Bij het eindpunt volkomen stilte, aleen het ruisen van de rivier en het zingen van de vogels. Bijzonder!
Het stuk terug gereden naar de pools van Hanmer Springs, hete baden, heerlijk geurend naar zwavel :) Lekker gebadderd in de verschillende baden. Na afloop indiaas gegeten en terug naar huis. Onderweg gestopt bij The Frog Rock.
Moe, maar voldaan om 21:00 uur thuisgekomen.

• 08 Maart 2017 - 10:49

Hannie De Ridder:

Lieve vakantiegangers,

Wat ontzettend leuk dat je mij met jullie geweldige reis mee laten genieten.
    Ik lees dat jullie volop genieten en wijntje hoort er bij , toch!
    Hier alles goed ....ben ook weer naar,, Koor geweest.... alles is en blijft een WONDER!!
    Hier ,,hoost,, het van de regen.
    Zie uit naar jullie volgende verslag.
    O. ja wat ziet Deo er ,, ruig,, uit ha ha !
    Vèèl plezier en groetjes voor allemaal .
    Liefs Hannie.

• 08 Maart 2017 - 11:00

Karen:

Dag lieve mensen,
    Wat leuk, mooie foto's op FB en verhalen hier.
    Zo genieten wij mee.
    Veel plezier met elkaar!
    Knuf uit een nat kikkerlandje... Jullie kunnen beter daar blijven :)

• 08 Maart 2017 - 19:13

Mieke:

he Deo en Anneke,,, ik lees ook ff mee.

Bart en Simone waren nl op huwelijksreis naar Nieuw Zeeland... alweer 8 jaar geleden hoor.
    We hebben toen erg mooie foto,s en film gezien.
    En ook heel veel Schaapies,,,echt heel veel.
    We wensen jullie een mooie reis,,, lekker genieten he.

Hart groetjes Jan en Mieke.