21 Maart 2017 - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van Anneke Geld - WaarBenJij.nu 21 Maart 2017 - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van Anneke Geld - WaarBenJij.nu

21 Maart 2017

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

21 Maart 2017 | Nieuw Zeeland, Tauranga

21 Maart 2017
Het wordt eentonig, maar alweer een prachtige dag vandaag! Zonnig en warm.
Tauranga is een erg leuke en mooie stad, veel tropisch groen, gezellige winkelstraten, bars en cafe’s.
Ruud, Deo en ik hebben Mount Maunganui beklommen…….. was helllllll, 232 meter hoog, veel trappen en paden en volgens de stappenteller van Deo 64 verdiepingen! maar de moeite waard toen we eenmaal bovenop waren en het gevoel van: “ dat heb ik toch maar mooi gedaan.” Het uitzicht was dan ook grandioos.
We hebben er 1,5 u over gedaan, heen en terug.
Ook de walking track van Maketu gelopen, dat was peanuts :)
Ruud en Heleen zijn de hot pools in gegaan en wij hebben gezwommen in zee, in The Bay of Plenty. Heerlijk!
Hapje en drankje op een terras en de winkelstraatjes doorgelopen.
Terug naar het airbnb huis, wat bijgekomen, beetje lezen, glaasje wijn......
's Avonds terug naar het centrum om chinees te gaan eten. Daar was het echter zo druk, dat we take away hebben gedaan.
Vul je bakje voor 7, 9 of 11 $ en eet het thuis of buiten op. Op een bankje dus, 4 op een rij opgegeten :) Was lekker en natuurlijk een bakje van $ 11, genomen want we hadden zoooo'n trek na al dat wandelen......stampvol dus.
Vroeg naar bed, morgen om 5 u op.

• 21 Maart 2017 - 14:29

Elly Hatzmann:

Hallo vakantievierders.

Zou medelij met jullie krijgen(grpaje)Fantstisch hoor, en lekker genieten, kunnen ze jullie niet meer afnemen.

gr. Elly