20 Maart 2017 - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van Anneke Geld - WaarBenJij.nu 20 Maart 2017 - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van Anneke Geld - WaarBenJij.nu

20 Maart 2017

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

20 Maart 2017 | Nieuw Zeeland, Tauranga

20 Maart 2017
Vanmorgen de uitdaging aangegaan om kleding te pakken voor 10 dagen en dan 7 kg per persoon. Of het helemaal gelukt is? We hebben het niet gewogen en op de luchthaven werd niets gecontroleerd….. gelukkig.
Poos op het vliegveld gezeten, want we waren veel te vroeg, maar het was wel leuk; mensen kijken.
De vlucht van Christchurch naar Tauranga duurde 1,5 uur. Wat een gezellige reis. Een vliegtuig voor 50 personen, twee piloten en 1 stewardess. De stewardess had duidelijk plezier in haar werk, het was gewoon een feestje. Heel gemoedelijk. Er was een jongeman die vandaag 17 jaar werd, hij kreeg een sjaaltje van haar om en mocht zuurtjes uitdelen :):):) De stewardess had verder voor iedereen een vriendelijk woord.
Aangekomen in Tauranga de huurauto opgehaald en naar ons airbnb gereden. Beetje geïnstalleerd, een boodschapje gedaan en een Dominopizza gegeten.
De airbnb woning staat in een vrij nieuwe wijk, prachtige huizen allemaal. Onze ruimte is ook mooi, maar geen zitgedeelte wat wel heel jammer is. Beetje hangen op je bed……….
Morgen verder.

• 20 Maart 2017 - 15:57

Elly Hatzmann:

Hallo Levensgenieters,

Weer jullie verslagen gelezen, wat een vakantie en wat een ervaringen.
    Nog veel plezier verder!

Groetjes Elly