17 Maart 2017 - Reisverslag uit Twizel, Nieuw Zeeland van Anneke Geld - WaarBenJij.nu 17 Maart 2017 - Reisverslag uit Twizel, Nieuw Zeeland van Anneke Geld - WaarBenJij.nu

17 Maart 2017

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

17 Maart 2017 | Nieuw Zeeland, Twizel

Wat zit het weer mee, wederom een mooie zonnige dag en lekker warm.
Vanochtend afscheid genomen van onze bijzonder aardige cottage en on the road again. Langs Lake Dunstan gereden tot aan een stuwdam, de Cluthadam :imposant! Achter de dam, waar de elektriciteit wordt opgewekt, gaat het water verder als de Clutha River. Indrukwekkend.
Op naar Clyde, een klein plaatsje, kleine lieflijke huisjes. Heerlijk in de tuin gezeten en koffie gedronken, een cafe met goeie koffie :)
Verder gereden, langs vele wijngaarden naar Alexandra. Prachtig plaatsje, ook hier weer mooie huizen, veel groen en mooie bomen. De oude brug aldaar, naast de nieuwe bewonderd.
Terug naar Cromwell, getankt en richting ons backpackershuis. Na door de Lindis Pass te zijn gereden, onderweg gepicknickt en bij Omarama even gestopt om snel op wifi te kunnen hihi.
Naar Lake Ohau en Lake Middleton gereden, prachtige plaatjes geschoten en onze ogen weer flink de kost gegeven, zoveel moois te zien, oh my oh my, wat een land!
Tegen 16:30 bij het backpackershuis aangekomen, voelde als thuiskomen. Geen wifi heeft ook wel wat……voor een keer dan…..;)
Op tijd gegeten, voordat de jongelui de keuken bezetten en een wandelingetje gemaakt.
Een poosje in de huiskamer gezeten en mijn verslagje geschreven, het was een relaxte dag.
Morgen weer richting Christchurch.