16 Maart 2017 - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Anneke Geld - WaarBenJij.nu 16 Maart 2017 - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Anneke Geld - WaarBenJij.nu

16 Maart 2017

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

16 Maart 2017 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Ook vandaag weer prachtig weer, strakblauwe hemel en een warm zonnetje.
Na een ontbijt, lekker buiten voor het huis, vertrokken richting Queenstown.
Onderweg verschillende stops; bij het Gold Fields Miningcentre, waar vroeger goud werd gedolven aan de Kawarauriver. Bij diezelfde rivier " Roaring Meg " bezocht waar elektriciteit wordt opgewekt. Dan koffie gedronken bij DE plek waar je kan bungeejumpen. Dit keer niet gedaan ;) 1 x is genoeg.
Het verveelt geen moment om in de auto te reizen, wat is het landschap toch mooi. Richting Queenstown veel wijngaarden en sommige bomen zijn al zo mooi in herfstkleuren getooid.
Queenstown is the place to be for adventure. Wij hebben het rustig aan gedaan en met de Gondola omhoog gegaan. Prachtig uitzicht over de stad. De camping gezien waar we de vorige keer verbleven, het stadje doorgelopen, lekker wijntje/biertje op een terras, heerlijk ijsje gegeten, wat wil je nog meer.
Terug naar Cromwell en Indiaas gegeten. Alweer? Ja, alweer, oh wat heerlijk!
Het was volop genieten vandaag.

  • 16 Maart 2017 - 12:33

    Marly:

    Hoi levensgenieters, lekkere wijn en eten daar zo te lezen!
    Toen ik de foto zag van het bungeejumpen dacht ik even, op de volgende foto zie ik 4 mensen gierend aan een elastiek hangen, maar daar zag ik paragliden en terras, heerlijk, het is toch zonde als dat heerlijke vocht er weer uitkomt doordat je op zijn kop hangt en 1x is genoeg anders wordt het zóóó'n gewoonte!
    Veel plezier en vooral je verhaal en foto's blijven sturen want ik geniet met jullie mee, wat een prachtig land!
    XXXX Marly

  • 16 Maart 2017 - 20:09

    Hannie De Ridder:

    Lieve vrienden,

    Lekker de verslagen blijven versturen...Mieke en Jan en ikke genieten er van.
    En zo trouw iedere morgen.
    Jullie zien wat,, geweldig,, ook lekker happen en drankjes ...lekka lekka!
    Zijn jullie nu op de helft?
    Hier alles goed hoor.... ook mooi lente weertje hier afgelopen week.
    Ben vèèl buiten geweest...maar fietsen durf ik nu nog niet...komt wel!
    Verkiezingen waren hèèèèè`l spannend.... VVD lekker bovenaan.
    Maar nu weer kijken hoe verder ...we wachten maar af !
    Ik ben afgelopen 2 weken 2x naar koor geweest .maar dat is echt te vermoeiend voor mij.
    Ik kan beslist niet voluit zingen , zijn met hele moeilijke stukken bezig voor concert in nov!
    Het is ook vèèl te hoog voor mij als sopraan , dus ik heb de beslissing genomen om ermee te stoppen.
    Moet echt om mijzelf denken.....kan merken dat ik een goed ,,jasje,, uit heb gedaan.
    Komt wel weer wat op mijn pad !
    Gelukkig goede eetlust...!
    Blijf genieten van alles en van elkaar.
    xx van mij!


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Queenstown

Anneke

Actief sinds 09 Sept. 2011
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 27924

Voorgaande reizen:

04 Maart 2017 - 05 April 2017

Nieuw-Zeeland met Ruud en heleen

13 November 2013 - 28 November 2013

Canada

04 November 2012 - 29 November 2012

Australië november 2012

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: